pondělí 20. května 2013

Když se nechce na tělák...

Normálně tělocvik nenávidím, ale tentokrát to byla sranda...
No... vše začalo, když jsem R. donutila napsat na tabulku suplování 3.A Kéž by odpadl tělocvik... Pak byl zeměpise. Tam jsem měla málem další dutku... Už ani nevím čí... Kluci mi zabavili sluchátka a já málem vyfuckovala profesora.... Tak to mě dosti... nasralo... Poté mi na rýsování sluchátka vrátili... Ale to jsem tu učitelku stejně málem vyfakovala... Kráva jedna blbá! Jenom si do sešitu napíšu Living in DMZ a ona kvůli tomu škrtá... To mi připomíná, že si mám nechat od rodičů podepsat sešit z chemie... No... Já chemikářku nemám ráda... A tak si do sešitu píšu fuck the sistem, skool sux a tak... Toho mám plný sešit... Kdyby to ta kráva s kružítkem viděla... Měla bych jí to ukázat, šlehlo by to s ní a byl by pokoj :DDDD  Hlavně že jsem poslouchala od harleje Zfetovanej....

No a v tom rýsování se mě učitelka na něco ptá... Já v uších sluchátka... Neslyšela jsem otázku... A tak mi za to, že nevím chtěla dát pětku... Pche! Já si to opravila, když jsem jí oznámila, že jedním ze zákonů je, že protilehlé strany jsou... ROVNOBĚŽNÉ... Kupodivu to bylo dobře :DDD Já a moje tipovací schopnosti :D ALE CO BY TA KRÁVA NEUDĚLALA... Toto už jsem slyšela, neboť jsem si ztlumila hudbu, abych slyšela nápovědi, které nepřicházeli... Nikdo nevěděl... No... A tak ta píča jedna hnusná mi oznámila, že to neříkám správně a že je to nepřesné... Opravila mě na rovnoběžné strany jsou rovnoběžné... -_________- Wha´s the fuck? Ne... To nám nikomu nedošlo... Každopádně jsem po tomto dni byla tak vynervovaná, že se mi do těláku nechtělo ani omylem!

Nakonec jsme s R. valili k ní do paneláku... Tam jsme si sedly na balkón a společně poprvé hulili :DDD Na jejím balkóně... Ale ta píča! Měli jsme jednoho jointa... Takovou chybu už nikdy víc! Ona si nasaje sedmkrát minimálně... A mě to po dvou bere... Navíc jsme to zabalili špatně a její snoubenec nám poslal návod až pozdě... Ale i tak... ani jedné nepřišla na našem chování změna... Bohužel jsme měli jen dva jointy a valili jsme na tělák s pětiminutovím zpožděním... Ale nepřišli jsme tak pozdě... A nikdo se nás neptal, proč si čihcháme k vlasům a smějeme se všemu... (Možná to účinek mělo) Ale byla zábava... Ještě kdyby všechno neposral vytrvalostní běh... :DD Teď jen doufám, že R. Všechno sama nevyhulí... :DDDDDD Těším se na další tělák :DDD

Žádné komentáře:

Okomentovat